петък, януари 21

липса...

думите ми спряха да ме слушат, и се крият някъде дълбоко в мен.
като чувставата ми - липсваш ми, и ти ми липсваш, и ти ми липсваш, и ти ми липсваш...
затварям очи и се сещам за последният път в който те видях, седнали на пода четяхме детските ти спомени, сега си заглъхващ звук в зациклилия ми компютър - липсваш ми!
последният път в който те видях ми разказваше за разбитото си сърце, а аз заплашвах съдбата да й счупя муцуната, сега си пропуснато съобщение от миналия ден - липсваш ми!
последният път в който те видях беше толкова отдавна, че само смътно си спомням красивата ти усмивка - липсваш ми!
последният път в който те видях те прегърнах на улицата, сега просто липсваш.
последният път в който те видях ти казах до скоро, само че скоро няма да дойде - липсваш ми!
последният път в който те видях беше толкова тъжен, вече никога повече няма да те видя - липсваш ми!

липса прогаря сърцето ми и душата ми. липсата на всички минали моменти и липсата на всички, които ще очаквам... някога да се случат.

боли. липсвате ми <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар