понеделник, февруари 6

за мечтите...

когато те харесвам, искам да те харесвам.
(целия)

искам да те харесвам…

сутрин, когато ме будиш.
(защото ме будиш по най-милия начин)

когато забързан ме молиш да ти направя кафе.
(въпреки, че никога не го допиваш при мен)

когато закопчаваш ризата си наопаки.
(въпреки, че никога не ми позволяваш да я оправя)

когато забравяш ключовете си на нощното ми шкафче.
(защото винаги ме целуваш по онзи начин, когато те чакам на вратата, за да ги вземеш)

когато закъсняваш за срещите ни.
(въпреки, че знаеш колко мразя да чакам)

когато гледаш другите в очите.
(защото искам да гледаш само в моите)

когато ми се сърдиш.
(въпреки, че винаги е с причина)


когато те харесвам, искам да ме харесваш.
(цялата)

искам да ме харесваш…

когато се будя рошава и нацупена.
(защото само твоите целувки усмихват деня ми)

когато те слушам по радиото.
(въпреки, че до преди малко си бил до мен – просто не мога да се наситя на гласа ти)

когато ти пращам по 20 смс-а на ден.
(защото не издържам без теб)

когато ти пея любовни песни.
(въпреки, че не мога)

когато те снимам часове наред.
(въпреки, че съм толкова досадна)

когато заспя на дивана ти.
(защото пак трябва да ме пренесеш на леглото си)

дори когато съм тъжна.
(защото тогава съм най-трудна за харесване)

Няма коментари:

Публикуване на коментар