четвъртък, юли 26

аз ли съм или не съм...


вярвам в безкрайното щастие.
но не го искам.
искам кратките мигове вечност.
искам да заспивам на гърдите ти.
искам да няма утре и всичко да има значение само днес.

вярвам в борбата.
да се бориш с всичките ти останали сили да постигнеш всичко, което поискаш.

вярвам в търпението.
търпението да изчакаш нещата да се случат в правилния момент.

вярвам в свободата.
искам да пътувам на стоп,
да спя на плажа,
да крещя до спукване на дробовете ми,
да танцувам сякаш няма утре,
искам да пея и да излъчвам любов с всичките си сетива.

искам да те има...

искам да се влюбвам в непознати. всеки ден.
искам да разкъсвам дрехите и душата ти.
искам да няма последствия от грешните ми решения.
искам да можеше да ме разчетеш...


мислите ми се размиват в спомените ти.
снимка.
целувка.
море.

ТИ.


Няма коментари:

Публикуване на коментар